Mi Flash Pro Tool (Latest Version) - KoZaw Mobile & IT နည်းပညာ

မင်္ဂလာပါဗျာ အားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်၊ လာရောက် လေ့လာ၍ အားပေးကြသော၊ ညီအကိုမောင်နှမများ အားလုံးကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ ကျွန်တော်ဘက်က အကောင်းဆုံး/အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးတော့ Post တွေ တင်ပေးနေပါတယ်၊ အဆင်မပြေတာရှိရင် နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့၊ ပြီးတော့ ကျေးဇူးပြု၍ Follow လေးလုပ်ပြီး Member ဝင်ပေးစေချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ သက်ဆိုင်သူ ဆရာသမားများအားလုံးကိုလည်း Credit: ပေးပါတယ်ခင်ဗျာ

Free Bitcoin for u

coinpayu

10.11.18

Mi Flash Pro Tool (Latest Version)


Mi Flash Pro Tool (Latest Version)
တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ
Miflashproရဲ႕ အားသာခ်က္ကေတာ့
ကိုယ္ Firmware တင္မယ့္ ဖုန္းကို ဘယ္ Mode (fastboot, recovery, edl mode) မွာ တင္လို႔ရမယ္ဆိုတာကို ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။ (error ကင္းတာေပါ့ဗ်ာ :D)
( Ex: Mi 5s plus >> Recommended = Recovery / Edl Mode )
အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ
( Mi Flash Pro Tool (Latest Version) 
တင်ပေးလိုက်ပါတယ်ခင်ဗျာ
Miflashproရဲ့ အားသာချက်ကတော့
ကိုယ် Firmware တင်မယ့် ဖုန်းကို ဘယ် Mode (fastboot, recovery, edl mode) မှာ တင်လို့ရမယ်ဆိုတာကို ဖော်ပြပေးထားပါတယ်။ (error ကင်းတာပေါ့ဗျာ :D)
( Ex: Mi 5s plus >> Recommended = Recovery / Edl Mode )
အားလုံးအဆင်ပြေကြပါစေဗျာ )

Features:-

  1. Flash Fastboot Rom
  2. Flash Recovery Rom
  3. Flash Sp Flashtool
  4. Manage Devices
  5. Rom Packages
                                                        👇👇👇👇👇👇👇
  • Mi Flash Tool Pro v3.3.703.67–>> Download
  • ADB Drivers Installer –>> Download
  • MTK Driver Auto Installer –>> Download

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Youtube Channel