Mi Model Chacker And Password Remover Tool - KoZaw Mobile & IT နည်းပညာ

မင်္ဂလာပါဗျာ အားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်၊ လာရောက် လေ့လာ၍ အားပေးကြသော၊ ညီအကိုမောင်နှမများ အားလုံးကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ ကျွန်တော်ဘက်က အကောင်းဆုံး/အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးတော့ Post တွေ တင်ပေးနေပါတယ်၊ အဆင်မပြေတာရှိရင် နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့၊ ပြီးတော့ ကျေးဇူးပြု၍ Follow လေးလုပ်ပြီး Member ဝင်ပေးစေချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ သက်ဆိုင်သူ ဆရာသမားများအားလုံးကိုလည်း Credit: ပေးပါတယ်ခင်ဗျာ

Free Bitcoin for u

coinpayu

21.12.18

Mi Model Chacker And Password Remover Tool

Mi Model Checker & Password Remover Tool

How To Use : - 
1 Connect your phone with fastboot mode (to enter fastboot mode Vol down + Power key you can see xiaomi bunny with fastboot logo)


2 open Mi Model Chacker And Password Remover By Mostakim.exe
 

3 Showing Product in your phone Product name & finished (eg - in picture showing product is hermes , hermes = Redmi Note 2)
 

4 Press any key to continue > you can see Xiaomi proudct list with Model
 

Supported Models : -
  • aqua        = Xiaomi Mi 4S
  • aries        = Xiaomi Mi 2/2S
  • armani     = Redmi 1S
  • cancro     = Xiaomi Mi 3 / Xiaomi Mi 4 CDMA/WCDMA/LTE
  • dior          = Redmi Note 4G
  • ferrari      = Xiaomi Mi 4i
  • gemini      = Xiaomi Mi 5
  • gucci        = Redmi Note Prime (4G Dual-SIM)
  • hennessy  = Redmi Note 3 MTK
  • hermes     = Redmi Note 2/Prime
  • hydrogen  = Xiaomi Mi Max 16/32GB
  • helium      = Xiaomi Mi Max 64G/128G
  • ido_xhdpi  = Redmi 3/Prime
  • kenzo       = Redmi Note 3 Qualcomm/Pro
  • kate         = Redmi Note 3 Special Edition
  • nikel        = Redmi Note 4/MTK
  • land         = Redmi 3S/Prime/3X
  • latte         = Xiaomi Mi Pad 2
  • leo           = Xiaomi Mi Note Pro
  • libra         = Xiaomi Mi 4c
  • mione_plus = Xiaomi Mi 1/1S
  • mocha       = Xiaomi Mi Pad 1
  • pisces        = Mi3 TD
  • virgo          = Xiaomi Mi Note
  • wt88047    = Redmi 2
  • wt88047_pro = Xiaomi Mi 2A
  • taurus        = Xiaomi Mi 2A
  • capricorn    = Xiaomi Mi 5s
  • omega       = Redmi Pro
  • natrium     = Xiaomi Mi 5s Plus
File Size = 4mb
Credit: By Md Mostakim Mirja
Pass = kozaw
>>> Download Here <<<

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Youtube Channel