Mi Max 3 TWRP - KoZaw Mobile & IT နည်းပညာ

မင်္ဂလာပါဗျာ အားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်၊ လာရောက် လေ့လာ၍ အားပေးကြသော၊ ညီအကိုမောင်နှမများ အားလုံးကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ ကျွန်တော်ဘက်က အကောင်းဆုံး/အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးတော့ Post တွေ တင်ပေးနေပါတယ်၊ အဆင်မပြေတာရှိရင် နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့၊ ပြီးတော့ ကျေးဇူးပြု၍ Follow လေးလုပ်ပြီး Member ဝင်ပေးစေချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ သက်ဆိုင်သူ ဆရာသမားများအားလုံးကိုလည်း Credit: ပေးပါတယ်ခင်ဗျာ

Free Bitcoin for u

coinpayu

3.10.18

Mi Max 3 TWRP

Mi Max 3 အတြက္ twrp.me ကေနထုတ္ေပးထားတဲ့ Official TWRP ျဖစ္ပါတယ္။
အပိုေဆာင္း အေနနဲ႔ OTA ေျပလည္ပါတယ္ဆိုတဲ့
RedWolf TWRP ေလးလဲ ထည့္ေပးထားပါတယ္။
Features :
    MTP support
    USB OTG storage support
    Hardware Qualcomm-based full-disk encryption support ( ext4 & f2fs )
    f2fs file system support (read, write, format, backup & restore)
    Covers more partitions for nandroid backup (fstab)
    ADB root
    Full SELinux support
    Built with android 7.1 tree
 Credit: by Thet Zaw Ko
Download Link
👇👇👇👇👇👇👇
Mi Max 3 TWRP
https://mm1ink.net/ewN99C

Mi Max 3 TWRP ( RedWolf )
https://mm1ink.net/idm6uMz

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Youtube Channel