Miui 9 Mi Account Unlock Bypass Tool - KoZaw Mobile & IT နည်းပညာ

မင်္ဂလာပါဗျာ အားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်၊ လာရောက် လေ့လာ၍ အားပေးကြသော၊ ညီအကိုမောင်နှမများ အားလုံးကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ ကျွန်တော်ဘက်က အကောင်းဆုံး/အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးတော့ Post တွေ တင်ပေးနေပါတယ်၊ အဆင်မပြေတာရှိရင် နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့၊ ပြီးတော့ ကျေးဇူးပြု၍ Follow လေးလုပ်ပြီး Member ဝင်ပေးစေချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ သက်ဆိုင်သူ ဆရာသမားများအားလုံးကိုလည်း Credit: ပေးပါတယ်ခင်ဗျာ

Free Bitcoin for u

coinpayu

23.8.18

Miui 9 Mi Account Unlock Bypass Tool

 Miui 9 Mi Account Unlock Bypass Tool

  #### READ CAREFULLY #### 
*Power On your Device 
*Select Language 
*Choose reigone 
*choose keyboard
*connect WiFi Now press back to Choose keyboard Now on Choose Keyboard option > click on > Privacy Policy > Now Mark some text on that page and select > WEB Search > Google App> Now On searchbox type Settings Phone settings option will show.. 
Goto settings Now Next on settings Enable developer option from about page. 
By pressing miui version several times. 
Now Connect in PC and allow adb permission Now Just click remove button ?? 
NoTe: Do Not Hard reset it will be locked again ?? 
Mi Redmi xaomi account reset, 
Mi Redmi xaomi Mi id bypass, 
Mi Redmi xaomi Mi account unlock,
Credit: all
 Download Link
👇👇👇👇👇👇👇
https://mm1ink.net/mplYDD

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Youtube Channel