Mi 8 Frp Tool - KoZaw Mobile & IT နည်းပညာ

မင်္ဂလာပါဗျာ အားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်၊ လာရောက် လေ့လာ၍ အားပေးကြသော၊ ညီအကိုမောင်နှမများ အားလုံးကို ကျေးဇူးအထူးတင်ရှိပါသည်။ ကျွန်တော်ဘက်က အကောင်းဆုံး/အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးတော့ Post တွေ တင်ပေးနေပါတယ်၊ အဆင်မပြေတာရှိရင် နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါလို့၊ ပြီးတော့ ကျေးဇူးပြု၍ Follow လေးလုပ်ပြီး Member ဝင်ပေးစေချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။ သက်ဆိုင်သူ ဆရာသမားများအားလုံးကိုလည်း Credit: ပေးပါတယ်ခင်ဗျာ

Free Bitcoin for u

coinpayu

9.9.18

Mi 8 Frp Tool

Xiaomi Mi 8 FRP Tool(Working 100%)

Features:
Removed FRP Lock in one click only
Removed FRP Lock Without short test point
Removed FRP Lock without any Deep Cable
Main Features is this tool is working on FASTBOOT Mode

အသံုးျပဳနည္း
Downloadဆြဲထားတာကို zip ျဖည္ပါ Xiaomi Mi 8 Frp Tool.exe ဖိုင္ကို ဖြင့္၊
ဖုန္းကို Reboot ခ်၊ Volume Down & Power buttom ကို ႏွိပ္ (Fastboot Mode ၀င္)
PC နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ေပးလိုက္ပါ။ (မွတ္ခ်က္_ fastboot driver ေတာ့ သြင္းထားပါ)
ခ်ိတ္မိသြားရင္ Key တခုခုႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။ ရပါပီး
Credit: all
Mi 8 Frp Tool
Download Link
👇👇👇👇👇👇👇
https://mm1ink.net/RqJoD

Adb & fastboot Installer
Download Link
https://mm1ink.net/rYYM6e


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Youtube Channel